Städning, Twilight & Tråk

Sitter på övervåningen nu och väntar på att det ska bli färdig städat här i hemmet. Vi har städerskan hemma och då funkar det inte att sitta i rummet. Så när hon var klar på övervåningen tog jag laptopen och stack upp på övervåningen. Sitter och glor på MTV och bloggar (i'm not kidding, jag bloggar faktiskt). Hur som helst är det Death car for cutie på MTV, ni vet säkert alla vad det innebär, men för er stackare som inte gör det är det en as bra låt som har valt en usel musikvideo, alltså typ New Moon musikvideo. Den är inge bra :P Har ju inte sett filmen men musikvideon är helt enkelt dålig, hela den här twilight saken förstör allt. Men nu ska man inte sitta och hacka på twilight, det är inte bland det sämsta man har sett bara inte det bästa.. Btw! Ni måste läsa the House of Night novels. Alltså tycker man Twilight är okej så kommer man älska de böckerna. Gillade man twilight kommer man aldrig kunna slita sig. Blev man beroende av twilight kommer man hamna på pskyet när man läser house of night! ^^ De är as bra! Speciellt tvåan Betrayed :)
Jag har iaf ingen prao idag, har bytt så är nu på indiska i stället, det fungerade verkligen inte på café 60. Jag hade inte ens en handledare... Så idag har jag ingen prao och jag har klar gjort det med skolan så kommer inte få någon frånvaro och behöver inte heller jobba någon extra dag. Så idag är min plan att hitta tröjan jag letar efter, besöka frida och belle på deras prao, få prao lappar på skrivna av indiska och ja det är väl det. Ska ta det extremt lugnt också då jag är väldigt trött.
Najs, nu stack städerskan.
Ska fixa lite till och sen drar jag.

xoxo -Isabelle

Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

hej, nu kör jag igång med månadens blogg!

anmäl dig om du vill vara me!



puss! :)

2009-10-15 @ 14:27:06
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0