Prao dag 4

Ja... första dagen på nya praoen. Igår (torsdag) blev det ingen prao för mig. Hade ingen prao då och skolan sa att det ränkades som om jag var ute och letade. Så det var najs. Gick och besökte de andra som sötisarna på deras prao - Belle på Vurma, Elin på Söderberg? och Frida på Baresso. Nu är jag hur som helst på Indiska, nybrogatan, östermalmstorg.
Jag har en handledare! Jag får göra roliga saker! Jag behöver inte springa runt med en bricka som tar kål på handleden! Och jag kan snacka med folk! Det är as kul. Får mest fylla på i butiken och så, men det är kul. Fick klättra upp på kuddloftet och leta efter kuddar :P
Mormor kom förbi en stund också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0