Ny design på väg ;)

Tänker på en ny design, den som är nu är ganska tråkig -.- Men tänkte först ut och fota lite, så det får bli lite senare. Just nu är det ju inge vidare väder för fotografering, och speciellt inte nu när man tittar ut igenom fönstret :P Men det kommer :) Sen hoppas man ju på en ny kamera någon gång också, system ofc. Har tänkt att köpa en ganska snart, har pengar så det räcker och blir över och tror jag vet vilken model jag vill ha. Men... man vet ju aldrig om det är något man får i födelsedags present/julklapp. Nä, men jag ska prata med mamma och pappa och se, på något sett kanske det kommer fram. Om de tycker jag ska vänta lite och titta runt lite mer eller vänta till mellandagsrean så kommer jag få kamera i present/julklapp säger de något annat som att jag får köpa så är det bara att springa iväg och köpa :P Detta vet jag nämligen eftersom att jag ville ha UGGS förra året och bara någon vecka innan jag fyllde år/julafton (fyller btw år 23/12 -.-) ville jag kolla på några, men mamma tyckte vi skulle vänta tills mellandagsrean. Och vad fick jag i födelsedags present? UGGS, ofc! Experience you know ;)
Nej, men det ska bli en rejäl renovering här på bloggen. Det lovar jag. Nu när jag har förstått mig på Photoshop också kommer allt bara flyta på, både i skolan då vi håller på med photoshop på bilden och med design på bloggen.

Har gjort några söta bilder, som inte är så avansierade men... ändå ganska bra för att vara nybörjare, kommer troligtvis att lägga upp dem senare.

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0