:'(

Här kommer ett klagande inlägg.

Jag vill verkligen inte praoa mer, verkligen inte. Visst det har bara gått en dag men ändå. Det är så tråkigt. Jag orkar inte springa runt i hela cafeét och ropa ut ett nummer som ingen svarar på... Orkar inte! Jag tar hellre Dannes eller Petras prao en den här... Men antar att jag måste hålla ut. Fast om det inte blir bättre på trosdag tänker jag lugnt försöka byta plats till nästa vecka. Kommer inte orka en vecka till. Om jag ändå hade haft tider på förmiddagen hade det varit helt annurlunda, och säkert roligare. Orkar inte!!! Alla andra som är på prao får typ stå vid kassan och sånt roligt men jag får bara springa runt på det där trånga stället i 6 h i sträck :(

Kommentarer
Postat av: emmaidjut

sv: Läste det. :o Men det var så tragiskt, så valde att inte ta upp det i bloggen. xD



Usch, det lät jobbigt. Hoppas du fixar nåt nytt till nästa vecka.

2009-10-13 @ 16:53:34
URL: http://idjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0