Återträff med Husarö ♥

Lite dålig uppdatering nu på ett tag, igen, men har inte orkat :P Inte igår utan i förrgår (lördags) var det fest på vallen! ^^

Det var lite små rörigt i början eftersom Andrea hade sagt till mig att hon och Julia skulle vara i mörby senast klockan 5 var jag inne på att ta det lugnt och vara klar till ca 3. Men halv 2 ringde Ebba och frågade vart ja va. Då va hon up i mörby och väntade, tydligen hade de bestämt att de skulle träffas halv 2, men det visste inte jag :P Så... jag fick skynda mig lite och sminka mig och fixa håret och sånt och sen springa upp till mörby. Där träffade jag Ebba och Anna, vi stack in på Hemköp och handlade mat och dricka och sånt. Det gick ganska fort ändå, trots att vi hade lite problem att välja chips och hur mycket dricka vi skulle köpa.
Vi hamnade nere på vallen runt 3-4 tiden och började då fixa maten och ställa i ordning, Matilda kom ner och hjälpte till. Ända problemet var att vi inte fick igång musiken, men tillslut gick det :P
Jag ska inte berätta så mycket om vad som hände, det som händer på vallen stannar på vallen! Men vi hade jättekul, och ingenting gick sönder :P
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0