Vamos, vamos

Idag är det Spanien som gäller. Har inte skrivit så mycket om det, men vi ska åka till Spanien med skolan. Eller vissa av oss iaf. Så, vi åker i dag och ska bo hos olika familjer :S Jag ska bo hos en tjej som heter Cecilia, verkar jättesnäll men kan ingevidare bra engelska... Vilket betyder att jag måste prata spanska hela tiden, vilket jag iof är meningen att göra, men ändå. Jävligt nervös... men... Det får gå som det går, just nu vill jag inte åka alls men det är väll något man ångrar I guess.
Allt är packat och jag hoppas att allt är med. Om 40 minuter drar det av till skolan och klockan kvart äver 11 drar alla vi som ska åka iväg till Arlanda och flyger till Alicante, Spanien. FATTA NERVÖS JAG ÄR! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0