Make up ala FF & Framtidsplaner

Visst är rubriken helt underbar, säger den inte bara "LÄS MIG" JAG ÄR INTRESSANT!" Ville bara säga det. Hur som helst har denna dag varit lärorik så det räcker ett år.

Under själva skoldagen lärde jag mig inte särkilt mycket, kommer inte ihåg något om hur man gjorde. Det ända jag kommer ihåg är att jag och Elin äger på att brygga broar av endast papper och inget annat!

Theo var här under eftermiddagen. Det va najs. Gick igenom lite shizzle.

Sen var det dags för scouter med FF (Inte föräldrar fritt (eller jo iof) utan Fortsätting följer (seniorlaget (scouterna))). Det var fett me kul. Anna S, Karin och Elin hade fixat värsta roliga mötet, trots att nästan inga var där :( Men det var skiiiit kul. Gjorde en massa roliga sammarbets grejer och andra ganska flummiga saker. T.ex skulle vi måla läppstift på varrandra utav att se vad vi gjorde. Helt random. Därav de första fyra orden i rubriken liksom.

I morgon har man planer så det spricker om det. Det är engelska presentation, the shoebox :O oooohhh! Sen är det frissan som gäller. Sen är det möte inför Spanien. Och sist men ofc inte minst, promenad med Petra <3

Det är val som det ser ut nu då.

xoxo -

Världens snyggaste senior lag - fast vi bara var typ hälften :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken fin blogg :)<3<3<3<3

2009-11-09 @ 22:15:40
Postat av: Rebecca

Och snygg bild ;D<33

2009-11-09 @ 22:17:17
Postat av: Le Pêche

Det såg riktigt kul ut :) men jag kunde inte komma :( massa plugg. det var faktiskt lite synd att jag inte kom kan jag tycka nu i efterhand. Men gjort är gjort :P



<3

2009-11-10 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0