Torsdag

Blev tyvärr inget inlägg om gårdagen så det kommer här :)


Sov till 10 någonting :) Det var skönt. när jag gick upp blev det frukost och sen ducha, var snabb så runt halv 11 åkte jag och mamma in till stan. Var i Gallerian för det mesta, gick in på bl.a Vero Moda och köpte en skinn jacka ^^ XD Köte också lite saker från Cubus (kommer bilder på allt sen :P). Halv tre träffade jag Jessica utanför Sergel. Vi såg Hannah Montana The Movie :P Den var ganska bra, har sett bättre filmer men helt okej var den :) Det var någon läskig snubbe, alltså han måste ha varit uppåt 100 år nästan död :P, som kom in på bion mitt i filmen och gick runt i hela salongen och andades extremt läskigt, det var t.o.m några tjejer som bytte plats för se tyckte han var läskig eller något :P Det var lite skumt.
Sen åkte jag hem och hemma hände inte så mycket, gosade med Yoshi och lekte lite med honom. <3

Bilder ^^

Skinnjackan <33                                     Turkos tunika från Cubus                  


Vit klänning från Cubus


Vita tights från Cubus                            Bikini från Cubus
 


Yoshi <33




Torsdags:

Födelsedagar:
-

Dagens bästa:
Träffa Jessica igen
Köpa skinnjacka

Dagens värsta:
-

Dagens längtan:
Sommarn!

Kommentarer
Postat av: Katie

Jävlar vilken shopping! :P haha fett nice <3

2009-05-22 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0