♦...To the other side...♦

Här kommer inlägget som jag borde ha skrivit igår, men skriver nu :P



Hade uppvisning igår, som sagt :) Det gick väl bra.

I skolan hände inte mycket, hade matteprov. Det gick faktiskt ganska bra, hann aldrig komma fram till ett svar på de två sista uppgifterna men jag började på dem.
När jag kom hem började jag plocka ihop och fixa håret och sånt. Det skulle ta ett tag så det var lika bra att börja i förväg.

Sen åkte vi (Jag och Frida) bort till Täby, Tibble. Först var det mickrep, men gruppen som var innan oss ("Specialen i musikal" -.- :@) tog as lång tid på sig... Kul för oss liksom. Jag vet inte hur många gåner som de körde sitt nummer medans vi sen bara hann köra två gånger eller något sånt tror jag.. Kuuul -.-
Sen var det show i alla fall. ^^ Intro numret var as coolt, extremt bra gjort. Först kom Calle in och sen lyftes han upp av vajrar. Intro låten var "Enter the Circus", ni vet den som är första låten på andra CD på Christina Aguileras Back to Basics :P As cooool. Vi var nummer 3, och alldeles gröna var vi också. :) Hände väl  inte så mycket mer, det var bara jag, Anna, Elin och Mia Maria som var kvar hela showen... Vet inte om Helena och Linnea var kvar också vi såg inte de i alla fall. Men trist att alla andra gick, de missade en fantastisk show! Mohahah... där har vi nåt ni andra svikare inte såg! Nä, men de flesta hade väl sina skäl att smyga iväg.
När jag kom hem tvättade jag bort allt smink och sen låg jag i sängen och kollade på film :)
Det var väl fredagen det.

xoxo -Isabelle <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0