Om mig

OM MIG
namn:
Isabelle
födelsedag: 23 December
födelseort: Stockholm
uppvuxen i: Stockholm & Danderyd
bor: Danderyd
ögonfärg: Grå
hårfärg: Blond
pluggar: Högstadiet
familj: Mamma, pappa, bror & djur


FAVORIT...
färg: Rosa
plats: Thailand, New York
land: USA
bok: Odjurens Stad
fordon: Bil
film:
High School Musical 3, Picture This, 17 Again
djur: Många, men har kanin
affär: Forever21, Hollister, Bebe, American Eagle (Finns inte i Sverige :( )
serie: Laguna Beach, Grey's Anatomy, Suite Life
café: Ecpresso House
plagg:
American Eagle shorts ^^
skor: UGGS!
aktivitet: Musikal, shoppa, kompisar

BRUKAR DU...
titta på dig själv i spegeln: Ja
gnälla: Ja
skrika: Ibalnd :P
sova: Ja -.- 
försöka vara annorlunda: Nej
klä dig i svart: Ibland
gå till kyrkan: Ibland (konfirmation :P)
gå i skolan: Ja -.-
röka: Nej
ljuga: Kanske någon vit lögn :P
hata folk:  Nej
lita på folk: Bara vissa...

NÄR...
Köpte du något senast: Eh...det var väl någon dag sen 
Kramades du senast: idag
Åt du senast: idag

VEM...
Saknar du: Mina bort gånga djur
rörde dig sist: Mamma :P
vill du slå: Ingen
kramade du sist: Ingen aning :P
vill du vara som: Mig själv
sårade dig sist: ...
gjorde dig riktigt glad senast: Petra :P 

HAR DU... 
brutit några ben någon gång: Bara stukat
några piercings: Öron
egen dator: Ja
gjort bort dig rejält: Yes
bra självförtroende: Vissa dagar ja andra nej

HUR...
svarar du i telefonen: Beroende på vem som ringar; Mamma/pappa: Hallå... Brorsan: Vad? Kompisarna: Heeeej! Andra: Isabelle 
mycket pengar har du: Vet inte men mist 500 iaf
ofta bäddar du sängen: Så ofta jag hinner :P
ofta städar du: En gång i veckan
många stör du dig på: Det finns väl några stycken
ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU...
att du kommer bli något: Vet inte :P
på gud: Nej
på rymdvarelser: Nej
att folk tycker om dig: Det får jag väl hoppas att de gör

ÄR DU...
förstående: Ja
osäker: Ibalnd
intressant: Fråga någon annan
hungrig: Nej
smart: Ibland ibland inte :P
barnslig: beror på vem jag är med
liten: ?
frågvis: Nej
organiserad: Ja ibland
hälsosam: Ganska
blyg: Ja...
lättuttråkad: Ja
ansvarsfull: Ja
arg: Inte nu :P
ledsen: Samma som ovan
glad: Trött -.-
pålitlig: Ja 
positiv: Ibland
bra på att ge komplimanger: Ja


VÄLJ
katt eller hund: Hund
vit eller svart: Svart
varmt eller kallt : Varmt
vatten eller land: Båda
telefon eller internet: Båda :P
musik eller teater: Båda igen :P
bok eller film: Film
Komedi eller skräck:
Komedi
Pirat eller Viking:
Va? Pirat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0