Ny lista ^^

Är du..

Arrogant: Nja

Osäker: Ibland

Trött: Sometimes :)

Intressant: Maybe, fråga andra :P 

Smart: Vissa dagar, ja XD

Barnslig: Beror på vissa jag är med ^^

Liten: Liten? Kort eller?

Lätt: Normal

Skoltrött: Ja

Rolig: Maybe :P

Pratglad: När jag är pigg ^^

Frågvis: Nja

Organiserad: Beror på vad det handlar om :P

Hälsosam: Ja, ganksa :P

Blyg: Ja

Attraktiv: Kanske

Lätt uttråkad: Yes

Vegetarian: Nej, men vill

Besatt: Av vad?

Pålitlig: Ja

Filosofisk: Ibland kanske :)



Har du..

För många vänner: Nej, det kan man väl inte :)

Förföljelsemani: Va?

Tvångstankar: Nej

Färgat håret: Ja, men har inte färgat nu :)

Brutit några ben: Ja

Några piercings: Öronen

Egen dator: Ofc

Gjort bort dig rejält: Yes

Bra självförtroende: Nja

Komplex: Nja...

Kysst någon: Nej

Haft sex: Nej

Tagit nakenbilder: Nej!

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, eller jo fakiskt XD HAHA!

Varit kär: Nja.. inte riktigt

Blivit kär i någon på nätet: Nja...

Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: Nej

Gjort något olagligt: Nej



Vem..

Saknar du: En massa

Vill du döda: Inga..

Rörde dig sist: Haha, faster tror jag :P Alltså hejdå kram :P

Slog du sist: Brorsan XD Haha

Kramade du senast: Faster

Kysste du senast: -

Skrev du till sist: Jocke eller Jim

Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: --Hemligt--

Vill du bli galet full med: Ingen, men om jag måste en nära vän 

Gjorde dig riktigt glad senast: Petra eller Jessica eller Jocke :P

Fick du sms från senast: Anna

Ringde dig senast: Mamma

Ska du gifta dig med: Inte fan vet jag

Får dig att skratta: En massa :)


Kommentarer
Postat av: jessica

Älskar listor x) borrow it =D

2009-06-01 @ 11:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0