Lördag & Söndag

Vet inte riktigt varför jag inte skrev några "riktiga" inlägg lördag & söndag. Det blev bara inte så, men nu när jag har lite tid att ta död på så blir det ett litet inlägg.


Lördag:
Vaknade ganska tidigt och dushade och åt frukost, sen fick jag vänta i x antal timmar på att Petra och Isabelle skulle vakna, lite små jobbigt men så blir det väl. Extre jobbigt blev det då Emma frågade om jag ville följa med till Grönan när klockan var halv 12 och jag fortfarande inte hört något från varken Petra eller Isabelle, men tillslut kom de i alla fall. Vi tog det rätt så lugnt, det regnade ute så man kunde inte gå ut någonstans :P Men vi spelade Wii, Mario Cart! och PS2 :P Blev Guitar Hero och dansmatta där :P Mer än så gjorde vi inte, eller vi kollade runt lite på videoklipp men sen skulle de gå hem.
Så det var lördagen, hann inte med så mycket mer.

Söndag:
Vaknade sent, men det var skönt att för en gångs skull sova ut. Problemet var att vi hade match så hade samling elva, så så sent blev det inte. Matchen gick åt helvete, så det pratar vi inte mer om. Resten av dagen gjorde jag inte mycket, låg ute i solen och tog det lugnt.

xoxo -Isabelle <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0