Igår! ^^

Orkade inte skrive igår :P Så det får bli nu istället ^^. Orkar inte skriva om hela dagen, så skriver lite kort om det roligaste
^^

Hade ingen matte så hade sovmorgon til 9 ^^ På idrotten var vi på sjukhusängen. Jag, Isabelle och Petra var extremt aktiva XD Eller ja, vi satt på en bänk och lyssna på musik ett litet tag och sen gick vi och sa till Krisitan (läraren) att vi frös, och då fick vi gå tillbaka till skolan :P Vi hade ju inte dirket något bättre för oss där nere i blåsten ^^ På HKK:n skulle vi skriva arkumentation hela lektionen (från 12.25 - 14.45 -.-) Men det var ganska lätt, för mig flöt det bara på ^^ Tillslut tror jag att det blev 9 eller 10 A4, alltså inte blad utan sidor, hade något skrivkramp i handen efter :( När jag var klar åkte jag hem till mig och efter drygt 20 minuter kom Petra ^^

Vi åt lite mellis, varma mackor :P Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde, flummade runt lite på datorn och designade Jims blogg och skrev ett litet roligt inlägg på hans blogg som nu även finns på min ^^ Sjöng Sing It också ^^ Jonas - Play My Music!!! XD Var #1, sen blev det lite Hannah Montana låtar också ^^ Haha!

När Petra gick hem satte jag mig med matten, jättekul -.-. Gjorde fem snabba tal på en halvtimme och sen var det bakning till mentorstimmen (som var idag). Bakningen fick inte ta mer än 30 minuter, Grey's Antaomy, you know!!! XD <33
Bakade iaf cookies, vanliga och choco-cookies. Det blev väl ganska bra, gjorde dubbla satser av båda så med andra ord bakade jag fyra satser på mindre än en halvtimme XD YAY, I'm #1 :P

Klockan 21 var det Grey's dags!!!! <333 Yay!!!

 Jared <333333333333333333333333

xoxo -Isabelle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0