Fredag - 29 Maj

Sitter och tårkar framför datorn nu, verkar vara den ända som inte gjort något jättekul ikväll/idag :( Men det var väl mysigt att träffa kusinerna och framor och farfar.

Idag har det verkligen inte varit min dag :P Haha, allt har gått mer eller mindre åt helvete. Halva min fot är upp skrapad :'''( Haha, okej är lite små flummig av vissa skäl, som bara en person vet, så därför kan det komma lite skumma kommentarer :) Men som sagt inte min dag. Först var det So - hade lektion i svenska salen, det var lite små skumt att se Hasse (läraren) ha lektion där, men men :) Vi hade muntligt förhör, kunde svaren på alla frågor men fick bara frågan en gång :( Hoppas det gick bra iaf, pratade med Hasse också då han ahde skrivit G+ som mitt "prao" betyg, då jag fick VG på läxförhöret och MVG på presentationen, både svenska- och so-delen :D Så nu står det MVG!!! XD Är as glad för min SchoolSoft sida ser as bra ut nu :)
"Resultat av inlämning i BI - Väl Godkänd :)
Resultat av läxa i HKK - Mycket Väl Godkänd! XD
Resultat av skriftligt förhör i SO - Mycket Väl Godkänd
Resultat av muntlig redosvisning i MA - Väl Godkänd
Resultat av läxa i SO - Väl Godkänd"
Vet att man inte ska skryta, men det är inte ofta jag gör det så någon gång måste man ju få gotta sig med lite skryt :) Iof ser större delen av min klass ut så, men en massa MVG:n överallt. Men...
Ja, kören var as trist idag, vet inte varför. Matten därimot var as kul, jag som oftast hatar matte :P Vi hade algebrakapplöpning :P Jag och Petra ägde! XD
Sen var det lunch... Och sen spanska, vi har börjat se på en ny film nu. "The Devil´s Backbone" tror jag att den heter. Först var det ganska "fjantig" eller det hände inte så mycket, men sen blev den as läskig :O Eller en liten kille som kom var inge kul alls :(( Ussh, ryser :P Haha.

Efter skolan gick jag, Elin och Isabelle till mörby. Jag stannade uppe vid bussen medan Isabelle och Elin gick ner :) De skulle till stan men eftersom vi skulle till farmor kunde jag inte följa med :(
Var hemma en liten stund och sen blev det farmor på middag. Där hände det väl inte mycket, var mest med kusinernas hund och lilla Erika :) <33

På vägen hem stannade vi och handlade lite och det var väl allt vad som har hänt idag. Det var Btw, sista fredagen i 8:an för alla oss som var på "Skolan skapar" igår ^^ Sista fredagen är egentligen nästa men vi som var där har komp då! XD XD HAHA, lång näsa på de som inte var där, vilket var typ 4 pers i vår klass :P Haha!

 xoxo -Isabelle<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den kommentaren då...

2009-05-30 @ 14:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0