Från igår

Valborg igår, måste säga att det kunde ha varit roligare. Var hos en familj vi känner, tycker inte så jättemycket om dem men.. Som tur var, var en annan familj där också som jag tycker mer om. Ja, vi åt middag och sen började vi kolla på Twilight som Karin hade med sig :) Hann dock inte se hela innan vi skulle gå ner till Kvarnis. På vägen träffade vi på Petra, men eftersom hon hade kompisar hos henne så var hon med dem :P Väl nere på Kvarnis var det lite små trist, själv ville jag vara med mina kompisar och så men de andra är ju ett år yngre och det är bara en av dem som känner en del av mina kompisar.. Så fick gå runt bara vi. Ett tag var vi med några men av någon andledning ville en väldigt tydligt inte ha oss där... kul... Sen ville de andra gå hem hela tiden och fortsätta kolla på Twilight medans jag ville hitta några människor och vara med... Men efter fyverkerierna blev det hemmåt iaf. Såg klart på Twilight och åt efterest, sen gick vi hem. Som ni kanske fattar var det inte så jättekul, men... Hoppas att det blir roligar nästa år och de andra festliga tiderna det här året. Annars blir jag jäkligt pisst. -.-
Aja, här kommer lite bilder:

 Brasan
       

xoxo -Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0