Fan va segt!

Orkar inte skriva så jättemycket idag... Är lite smått deprimerad, men lite ska jag väl få in. ^^ Tänkte kort berätta om de dagar jag inte skrivit om och sen köra min dag i ett annat inlägg som kanske kommer lite senare vi får se ^^

<33

Lördag:
Trist dag. Tillbringade hela kvällen och större delen av förmiddagen med att hitta någon som kunde hitta på något, men icke :P Mamma och pappa stack i väg tidigt på morgonen till Husarö för att fixa i ordning till mitt konfa läger! Mohahah! :P Brorsan stack iväg till en kompis som han skulle sova över hos sen. Runt 5 tiden kom mormor och Björn. Fixade middag och åt middag med dem och sen senare på kvällen kom Isabelel över. Vi tittade på Robinsson och sen på Se upp för dårarna. Sen gick hon hem och jag fick roa mig själv ett tag. Sen blev det sängen. ^^

Söndag:
Gjorde inte så mycket på morgonen, städade i köket och damsög i hallen sen var det dags att åka på uppvisning igen. Gick väl okej, det gick åt helvete för de stackarna som sjöng dock :( Scenarbetarna hade ställt mickarna längst bak -.- Så det blev ett jäkla spring för vissa :P Sen kom släkten vid 5 för att fira mamma och brorsan.

Nu ska jag iväg på segling.

Cya

xoxo -Isabelle <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0