03-05-09

Ush, imorgon är det måndag, orkar inte. :P Men aja, alltis kan man göra något för att göra allt roligar :P Idag har jag väl inte gjort så jättemycket.
Igårkväll somnade jag till Twilight filmen så när jag sen av någon andledning vaknade vid 4 tiden var jag vid menyn igen. Sen tryckte jag på fel knapp så den satte igång igen, somnade om och när jag vaknade igen vid 7 tiden var jag vid menyn igen :P
Det första jag fick göra var att baka en sockerkaka eftersom vi skulle ha gäster senare på dagen. Gjorde en spellista i iTunes också som jag senare brände över på skiva. Blev fett bra XD
Sen fick jag skynda mig att slå in presenten till Linnea och sen springa bort till henne på fest. Kom ungefär en kvart tidigare, så hjälpte till lite med att bära ute diverse saker. Kände bara en av de 7 som kom, så ja.. Men det var kul iaf, fick dock gå lite tidigare eftersom vi hade gäster. Fick en massa teman och låtar av Linnea och Matilda, eller rättare sagt tog jag några låtar XD Men å andra sidan tog de en massa saker från mig ;P (mobiler alltså XP)
När jag kom hem umgicks jag lite med gästerna vi hade, brorsans kompis med familj så inte jätteroande för mig men, gäster är gäster.
Annars har jag väl inte gjort så mycket, städade upp lite i rummet och pratade med lite folk. Skulle ha åkt till en kompis en kortis på kvällen men blev inte så. Hade lite läxor som jag gärna ville göra innan skolveckan börjar och allt bara slängs på en, så det får bli en annan dag. Funderar på att träffa henne på onsdag (eller när det nu är) då vi har Operation Dagsverk. Ska kanske få något att göra på mammas jobb, troligtvis blir det bara något litet så är inte där hela dage. Tänkte då efteråt dra till min kompis skola och träffa henne där eller något sånt. Eller så umgås jag med någon rolig här i närheten.
Nä, nu blir det sängen och lite läsning innan man slumnar in. Fast tror någ jag kommer somna så fort jag lägger mig ner, är as trött XP

xoxo -Isabelle

   Fett gulligt <3 Scott & Ashley. Älskar att han är fett lång och hon shorty XD Kolla skillnaden och Ashley har ändå 1 dm i klackar på sig :O CUTE!!! <3

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Så tråkigt med måndagar :(

2009-05-04 @ 12:10:19
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0