Yoga & Dempad eftermiddag

Jaha. Har inte varit världens bästa dag idag, men alla har sina grå dar.

Först vaknade jag klockan åtta. Skulle börja gå till bussen halv nio så lite brottom blev det. Var super illamående när jag vaknade också och fick verkligen inte i mig någon frukost. Drog på mig tajts och en tunika och plockade ner mjukisbyxor i en påse och stack iväg. Allting gick bra iaf, vi hann med bussen och allt ^^.
När vi kom till skolan gick vi direkt till aulan för att ha svenska prov. Det gick ganska bra, tyckte faktiskt att det var ganska lätt. Men nu när jag har sagt det kommer mitt betyg ligga runt IG-G :P Nä, hope not :P
Sen hade vi vald aktivitet. Själv hade jag valt yoga så jag och treton till från min klass + sex stycken från de andra två klasserna satt i So-salen och hade yoga. Dock satt vi inte på borden som Karin, eller vem det nu var, trodde :P
Lunch - det var någon tonfisk sås med pasta eller något. Helt okej. Alla var typ as sega efter yogan de tåg typ en evighet för Frida att äta upp sin macka :P Lunch rasten var allmänt flummig. Speciellt Carro och Frida XD
Ner till aulan igen efter rasten och kollade på en film om lungor och rökning. Kommer inte ihåg så jättemycket av filmen. Tänkte på så mycket annat som hände runt den tiden. Tror att 1-3 personer vet vad jag menar... :(
Musiken var inte så jätterolig. För det första var vi med E3... sen var det vissa personer som gjorde ganska irriternade saker. Men det går jag inte in på..
Slut - så var dagen slut. Jag, Elin och Frida sprang till bussen, inge kul att springa över dett översvemmade fotbollsplanen :P Bussresan var väl inte så rolig hände lite grejer där också som jag hoppad är glömt imorrn. På vägen hem från bussen hade jag sällskap med Frida pratade om lite allt möjligt.
Var hemma ett tag och tog det lite lugnt för en gångs skull. Var ute och gick med några kompisar ett tag också, blev bara en halvtimme eftersom en av dem skulle iväg på nåt. Gjorde inte så mycket mer, gick iväg på scouter på kvällen. Super mysigt, vi hade skoj som vanligt :P
Orkar inte skriva mer. Ses imorrn.

Ox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0