Summer 09

 
Vill ha sommar nu.
Sommaren 2009 kommer troligtvis finnas kvar i mitt minne under en lång tid.
Det kommer att hända så otroligt mycker roliga saker som jag verkligen längtar till.
<3

Så var ännu en dag slut.
Vaknade rätt tidigt och åt frukost fixade lite och sen bäddade sängen och plockade undan lite eftersom städerskorna skulle komma.
Gick till bussen run 20 i åtta och tog bussen till skolan. Det var jättemysigt väder, solen sken ^^
Engelska - under första engelska lektionen var vi i datasalen och gjorde en massa gamatik saker och gick igenom svaren på nåt vi gjorde förra veckan. Under andra engelska lektionen fick man läsa eller jobba i boken. Självlart hade inte jag men mig läsboken så fick sitta och jobba i boken i stället -.-
Biologi/Kemi - alla lämnade in sina labbraporter och sen fick man göra vad man ville, hade man inget att göra i just det ämnet fick man göra något annat. Jag gick med Belle till bibioloteket och jag lånade New Moon så nu har jag skolans bok i skolan och min egen hemma så slipper jag bära på boken varje gång vi har engelska :P Så satt och läste den under lektionen tills det var ungefär 30 minuter kvar då vi kollade på en film om imunförsvaret. Jag vet inte varför jag inte tänkte på att låna boken under engelska lektionen :P
Mentor - ja, jag hade ju bakat och det gick åt :P Men William hadfe också bakat så det blev dubbelt upp ^^ Hände inte så mycket som vanligt.
Lunch - återigen fick vi donken mat. Alltså som ni kanske läst så fick vi chickenbits och idag fick vi hamburgre.
Svenska - några hade sina redovisningar. Så man satt bara där och lyssnade, bråkade lite med Frida också. :P
Matte - hade redovisning med gruppen. Enligt Katrin fick jag bara G+ men vet inte om hon såg/hörde rätt. För jag känner på mig att jag var mycker bättre än så. Och om det nu är så att jag bara fick G+ måste jag prata med Lena.

Sen gick jag och Frida ner till mörby och köpte mellis och tog oss sedan till täby för musikalen. Blev värsta chocken då nästan ingen kom. Det var bara jag, Frida, Mia Maria, Susanna och Elin som va där utav 13 pers :O Emma var sjuk och Helena var i täby och såg EMD... vilken svikare :P

Ska gå och lägga mig nu.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0