Sorry

Kommer bara att skriva av mig lite grann nu och sen blir det film tittande. Vet fortfarande inte vilken film det blir :P Gårdagens inlägg och dagens inlägg får komma imorgon istället då jag borde vara betydligt piggare.

Kan iaf inte fatta att Sverige inte kommer komma till final i ESC. Alltså med den låten som 'svensa folket' röstade fram kommer vi komma sist i kvalet... -.- suck. Och stackars Molly då som bara fick två poäng, stackarna... :'( Tyckte nästan hon var bäst. Liksom borde inte hon greken komma sist iaf, hon sjöng på GREKISKA! Jag menar va fan, det är SVENSKA melodifestivalen. Ska hon nu jävlas med att sjunga på grekiska kan hon väl åka dit och vara med där istället. Sen var de ju Caroline också. Alltså tyckte inte om henne alls låten kanske var okej men.. -.- Den som vann kan man ju inte heller säga var det bästa. Men, men. Svenska folket har väl inte alltid rätt.....


Ursäkt utbrottet men en kompis blev typ as sur för kvällens resultat och snackade med mig om det så då kändes det bara som om jag skulle behöva skriva av mig något... Ja, ja.

Ox

Btw - likte the new design?? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0