Slow Sunday

Sitter här i sängen och käkar frukt medans jag glor på Rent. Alltså den är så bra, i mitt tycke den bästa musikal gjord :P
Idag då?

Blev rätt så sent igår var inte i säng förrens runt 2 eller nåt sånt :P Så det blev ingen tidig uppstigning. Men runt 10 ringde mormor och då vaknade ja iaf -.- En av de som hade varit hos oss igår kväll sov över (brorsans kompis :P) så de sprang också om kring och spelade fotboll i korridoren utanför mitt rum. *suck på 10-åriga killar :P Blev en riktig slapp dag för mig. Speciellt när det kom till klädsel och det slutade med mjukisbyxor, linne och chock rosa strumpor som det stod "Slow Monday" på. Hehe, lite fel kanske :P Vad hände mer idag då.. hm.. sprang upp i någon sekund till Frida för att hämta kamera laddaren jag glömde i lördags :P Mormor kom och fikade med oss, mysigt. Frda ingde och vi pratade ett tag ^^ Fick t.o.m följa med på lite äventyr hemma hos Frida då jag fick hänga med i luren när hon skrivde ut veckans schema, kollade vilken film Magne kollade på och fick t.o.m lyssna när Frida spelade piano. Men mitt i det hela dog mobilen *suck* (VILL HA EN NY SOM FUNGERAR :@ -.-) Resten av dagen har det inte hänt mycket. Spelade Guitar Hero med brorsan och tryckte upp en glass i pappas ansikte gjorde det samma med brorsan :P Går bra runt och väntar på att få min hämt :O USH! Det vill jag inte :P Hmm... städade hos Yoshi också :) Den lillen var hel galen ^^ <3

 Satte upp lite posters i rummet idag också :P

 Min strumpa :P "Slow Monday" on a Sunday :P

 Lilla Yoshi påväg att attackera kameran :P

 Hehe, hade lite tråkigt så skrev upp årets viktiga datum på hande <3 LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!

Sov gott så ses vi imorrn!

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0