Skolaaaan

Sitter här i grupprummet och skriver ett litet inlägg samtidigt som Petra gör det samma på sin blogg och på den andra datorn :P Har precis haft idrotts prov. Det gick väl bra men så där ska man ju egentligen inte säga :P Men hoppas får väl alla göra. Ska snart eller om typ tio minuter ha so. Alltid lika kul få se vad vi hittar på idag då. Tänkte att jag gör på lite nu när jag inte har något bättre för mig så får se om jag hinner få me hela dagen. Annars får det bli när jag kommer hem om jag nu hinner det är ju så himla mycket saker som händer på tisdagar plus att jag ska fixa något till ikväll också :D Började morgonen med att tittaut genom fönstret och inse att det snöade på som bara den så det var något deprimerande. Sen var det dags attt göra sig i ordning och halka ner till bussen, med all den snö som hade kommit kände jag inteför att ta gympaskorna så det fick bli uggsen och dom halkar man omkring i 24/7. Så gick med Frida ner till bussen men där fick man stå ett tag då bussen var tio minuter försenad, tur att Fridas mamam fanns ochkund skjussa oss, fast vi kom ungefär samtidigt som de som tåg bussen gjorde iaf :P Hade matte första lektionen alla jobbade på med uppgifterna. För engångs skull går det ganska bra för min gurpp vi är mer eller midre helt klara och jag tror att vi är redo att köra på. Sen hade vi musik och alla skulle välja vad de skulle spela på uppspelet. Själv har jag inte allt klart för mig men tror att det blir Love Story eller Teardrops on my guitar. Sen var det lunch - yummy - eller kanske inte men alla måste äta. Fick någon fisk grej :P Så var det dags för provet och det har jag ju redan snackar om och nu sitter jag här. Har som sagt so nu sen blir det svenska och sen är det bara franskan kvar. Det blir itne kul då jag har två saker att göra. 1. Redovisningen med Petra, Katrin och Frida
2. Redovisning själv för Linda om min familj
USH! Men det får väl gå bra, hoppas att alla håller tumamrna för mig ^^
Som sagt får jag se om det blir något inlägg i kväll har ju fiol och scouter + lite annat att göra. Men har å andra sidan sovmorgon imorgon så kanske kan vara uppe lite längre :P

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0