Prao dag #7

Idag har det varit jobbigt -.- Men det har varit någelunda varmt :)
Gick upp rätt så sent.. Men det var helt okej ^^
När jag kom till min lilla prao plats åt alla frukost :P Och sen gick alla ut, förrutom fyra små knasbollar som skulle pyssla lite ^^ Men gud var alla var gnälliga och bråkiga idag. Alla sprang runt där de inte fick vara med mera, gosh vad trött man blev -.- lol När alla vart ute ett tag fick de lite kex och sen var det in och klä av alla ytterklädrna :P
Ja, efter det fick jag gå hem och vara hemme i en och en halv timme. Tog det lite lugnt, åt lite eftersom jag inte kände för dagis lunchen :P Sen var det bara att stamla tillbaka till dagiset lagom till att ungarna skulle äta. De fick käka pasta och skinksås, inte för att många åt. De flesta tryckte bara i sig en massa pasta ^^
Vad hände sen då? Alla fick gå in i lek rummet och leka lite :) Och en efter en fick de andra göra det som de som var inne först gjorde. Alltså gipshänder. De fick gipsa ena handen och sen ska de måla dem och sätta på fjädrar så blir det en lite tupp :P Efter det gick alla ut. Fick klä på två stycken, gick väl bra tror jag :P Sen var jag ute ett tag och efter det fick jag gå hem.
Btw - under första ute stunden fick jag stå och gunga alla och eftersom jag puttade på med mer eller minder fingrarna fick jag kram i handen :P Det var inge kul, känner fotfarande av det ^^

Det var väl det, får se om det händer något kul imorrn.

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0