Prao dag #4

:'( Imorgon är min sista dag. Är rädd för att jag kommer gråta imorgon. Vill egentligen stanna en vecka till men det fick jag inte. Eller alltså för min handledare där är det helt okej och hon tycket att de skulle vara jättekul om jag stannade kvar. Men Alexander tyckte att jag skulle köra med den plats jag har till nästa vecka och så tyckte mina föräldrar också. Så det blir prao på Nora nästa vecka. Alltså dagis med barn, jag vill inte :( Vill vara kvar med hundarna. Nog om detta och mer om vad som hänt idag.

Belive it or not men vaknade klockan 7 idag -.- Kunde bara inte somna om, men det var lite skönt för man behövde verkligen inte stressa iväg sen. Tog det lite lugnt hela morgonen och runt 20 i gick jag iväg till praoen, samma tid som alla andra dagar :P Det var soligt idag så hade solglasögonen på mig :P Blev helt speedad på morgonen när det var sol så tog tag i solisarna innan jag gick. Man får passa på när man kan.
Första rundan var med pudelligan som vanligt XD ÄÄÄÄÄÄÄlskar dem! Kunde alla namnen på dem nu förrutom på två stycken som kom nya.  Här är då: Chili, "Svarta pudeln" (visste inte vad den hette :P) & Nougat <3 Var jättesnälla allihop som de brukar. Dock drog Chili som vanligt så lite jobbigt blev det och eftersom det var ganska varmt ute hade man inga vantar på dig så röda händer fick man. :P
När vi hade varit ute med pudelligan lämnade vi in dem och tog ut Lyra & co. Där var det idag två tikar och en hane, tikarna kunde inte gå tillsammans så jag fick ta en tik och hanen och Erik fick ta den andra tiken.  Hanen Zacco ^^  Tiken Lyra :P
Sen var det lunch rast. Satt inne hos pudlarna oc gosade hela tiden :) Kunde gosa lite med uuuuunderbara Viggo också som aldrig brukar vilja bli klappad. Men när Nougat hade hoppat ner lockade jag fram Viggo och lyfta upp honom och då var han jättesnäll och gosig. Sen hoppade Nougat upp i soffa och jag tänkte att nu kommer Viggo börja morra men det gjorde han inte :P Fast efter 10 minuter började han morra och så, då hade Nougat agt huvudet i mitt knä också så vet ine om det var det eller att han bara inte ville längre. Skulle ju kanske ha Viggo över påsklovet men det ser ut som om det inte blir så. :((( Skulle vilja det sååå gärna. Ska sätta upp lite lappar om att jag kan vara hundvakt om någon behöver. Vill så gärna, så om någon vet någon som behöver hundvakt säg bara till.
Sen gick vi ut med pudlarna en kortis. Gick då med  Vet inte vad den svarta hette :P Men sen är det Nougat & Viggo. Sen gick vi en till sväng med Lyra, Zacco och Klara och sen följde jag med Fanny när hon var ute med sin underbar valp Winnie (vet inte om det är med W eller V :P) Efter det fick vi go hem.
Vill inte att det ska vara sista dagen imorgon :'( Jag gråter seriöst, nu tycker ni säkert att det är as töntigt men man kommer så jävla nära alla små underbara saker där, så tyck vad ni vill men ni är inte där jag är just nu. Ska fråga om jag kan jobba där under loven eller något imorgon. Hoppas det :)
Nä, nu ska jag fixa lite med lapparna jag ska sätta upp. :P

xoxo -Isabelle
VIGGO <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0