Prao dag #2

Andra dagen av första prao veckan slut. Har haft superkul idag, så ska försöka berätta allt. Tog lite bilder också :)

Morgonen - Vaknade först av att klockan ringde men efter att ha stängt av den somnade jag om :P Men vaknade sen igen utav mig själv runt 8 tiden. Gick upp och åt vidrig frukost, mådde inge vidare när jag vaknade så det kändes som om jag skulle spy hela morgonen. Men eftersom jag bara hade två mackor som lunch tänkte jag att det var lika bra att äta en ordentlig frukost. Fick i mig en macka och ett glas juice iaf :P Efter frukosten tog jag en dush, mådde något bättre efteråt.
Prao! - Gick hemifrån runt 20 i 10 :) Älskar att börja rätt så sent och bo så nära! Iaf när jag kom dit var det rätt lugnt, idag igen var det inte så jättemånga hundar som var där :) När Erik och Jonas hade kommit skickade Sara iväg mig och Erik på en promenad med pudelgruppen. ÄLSKAR DEM! Alltså de är helt underbara, eller ja de flesta i den gruppen är det. Det finns dock en eller två som är lite smått jobbiga :P Gick en liten härlig runda bortåt Balders och sedan tillbaka. Vi hade 6 hundar med oss så vi hade tre var, rätt lätt att lista ut. Jag hade Chili, Nougat och en cocker spaniel som jag inte visste namnet på :P Här har vi då mina tre första hundar. Från vänster: Nougat (Underbar och jättelydig), Chili (Mindre underbar men super söt, drar en hel del -.-), ehh? hehe vet inte riktigt (Snäll, verkade vara rätt försiktig)
När vi kom in igen med alla i pudel gruppen tog vi ut tax gruppen. Den är inte rolig. De som inte är fruktansvärt jobbig och drar 24-7 är as lata och ska lukta på allt och blir as sura om de inte får lukta på något.. Suck -.- Jag fick tre hundar varav två är rena rama radar paret -.-  Från vänster: Linus, Maja, Alfons. Det är då Linus och Alfons som är radar paret. Linus drar sm bara den och går as fort, Alfons är extremt lat och långsam så man stod med armarna utsräckta åt båda håll. Stackars bedorande Maja som är otroligt gullig och extrem snäll, som hamnade i mitten.
Sen var det lunch, gick på en kvart eftersom min lunch bestod utav en macka :P Sen var det gos med hundarna. Hade två mackor med mig men den andra gick till kökshundarna :P  Dumble och Bonus  Lukas  och Katten. Jag vet, as härligt namn på en hund XD Det här var då kökshundarna. Det är dock fler men de var bara de här jag fick bild på ^^
Sen var vi ute med pudel gruppen en gång till. Gick en liten annan runda bortåt mitt hus och uppåt skogen.  Mitt gäng. Från vänster: Nougat, Viggo, Den jag int vet namnet på :P och min lilla älskling Messi <3 Det här är då mina favoriter. Speciellt de tre jag vet namnet på men den fjärde är underbar den med :)  MESSI!!! <3 Ja, det var väl vad so hände idag :) Hoppas att jag får gå ut med labbarna och Harry eller Zacco och co imorgon. :) De verkar vara så gosiga ^^

Bloggar mer imorgon.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0