Prao -09

Här är nya kategorin, eftersom jag går på prao nu i två veckort tänkte jag ha en liten speciell ketegori till alla inlägg som kommer att bli ^^ Är iaf hur nervös som helst, börjar om 50 minuter. Också är det all denna snö ute som kommer göra det fett jobbigt. Måste ju tänka på vilka skor jag ska dra på mig, jacka med mera. Alltså det kan ju inte vara kläder man är "rädd om" dirket. Får väl bli kängorna och någon jacka... vet inte vilken men någon jag inte kommer använde allmänt sen. Har ingen lust att stå och tvätta efter varje dag om jag nu skulle träffa min lilla vän ^^ Som är pälsallergier om ni undra :P Nä, nu måste jag ta mig samman och plocka ihop allt.
  NERVÖS!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0