Lördagsköret <3

Så kommer gårdagens inlägg som jag inte orkade skriva igår.



Vaknade runt 7-8 tiden, vet inte hur det gick till.. Slutade med att jag va super trött nästan hela dagen :P Åkte till Stinsen med mamma runt halv 10 för att shoppa. Blev en del ^^ Kom hem och åt lunch och hade lite chill ett kort slag. Sen var det bara att springa i väg på träning, vi var hela 14 stycken, otroligt -.- Träningen slutade kvart i tre och jag trodde att jag skulle komma hem rätt så tidigt så jag hann fixa allt tills jag skulle springa över till Petra. Men först pratade våran tränare i en kvart, sen skulle vi ner och lämmna allt matrial på Dippan, sen skulle vi skjussa hem två stycken och sen var jag hemma. Så när jag låste upp dörren var klocan 15.25 :O Då skulle jag dusha, plocka ihop allt och gå till Petra på 35 minuter. Det gick väl sådär. Gick säkert ut igenom dörren 17 gånger innan jag hade allt med mig. Hemm hos Petra hade bara Katrin kommit så vi chillade lite och fikade och sånt. Sen kom Linda och började vi göra oss i ordning och fixade :P Runt kvart i sju kom vi på att vi kanske skulle gå så det var bara på med skorna och sticka iväg ^^
Vi var vid scoutstugan rnt sju så i tid hann vi. Alla hade klätt ut sig asbra! Får se om jag kommer ihåg alla: Jag var en turist elr nåt sånt, Vet inte riktigt vad Linda va men hon hade en värsta cool "afrikansk dräkt" (finns ett namn men kommer inte på det :P), Petra var en afrikanare ^^, Katrin var en blandning XD hon hade ko-strumbyxor, zebra linne och gröna shorts ^^, Elin var reporter, Micke var typ urinvånare elr nåt, John antar jag också var det vet inte riktigt :P, Leo var Moses, Karin var en fjäril, Hanna var en fågel, Lizzie var typ vatten guddinna elr nåt sånt om jag komme ihåg rätt :) och Anna var en också någon guddinna fast typ eld elr nåt ^^. Vi höll på och dansade mer elr mindre hela tiden fast för det mesta var det bar vi Barkare som dansade. HAHA! Sen efteråt var man as tött :P

BILDER!!

Detta blev köpt :P

 Skor från H&M   Hatt från Lindex ^^   Väska från Kapphal   Shorts från Sand   Rosa-nyansad skorta från Kapphal   Blå/grön-nyansad skorta från Kappphal   1: Hemmagjort halsband i brunt, 2: Orange/brons ring från Lindex, 3: Brons armand från Lindex   Solglasögon från H&M   Blus från Vero Moda

Två söt bilder från i gårkväll <3
 Katrin, Jag, Linda & Petra
 
Uppifrån & Ner, från vänster till höger:
Leo, Linda, Karin, John
Hanna, Anna, Elin, Micke
Petra, Katrin, Lizzie, Jag


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0