Jävla plugg

Innan dagens inlägg måste jag bara skriva av mig lite.. så om du vill läsa så läs på men det kan säkert blir än hel del konstiga saker och konsitga sammanhang som ni kanske inte förstår :P


Asså, jag är så jävla less på skolan just nu. Känner bara för att skit i allt och inte plugga till någonting nu har jag haft sån jävla tur på sistone så jag tror att jag drömmer. Hade ett poäng över vg gränsen på kemi provet och inget läxföhör blev det på son heller vilket var tur för mig som inte hade läst läxan -.-
Men jag orkar inte, det är så jäkla pissmycket nu så det finns inte, jag vill verkligen skita i allt men jag vet att jag kommer att ångra det och vill inte ha det i baktanken resten av livet. Har ju hemkunskapprov nu imorgon och jag känner nu att jag inte kan göra mer än vad jag redan gjort. Jag försöker och jag tror att jag kan det men om jag inte är bra när mamma förhör blir hon helt galen så nu ska jag egentligen sitta och skriva lite saker men jag orkar verkligen inte och det är ändå mitt liv och inte hennes. Hon tjatar hela tiden om att hon blir så sur på mig för att jag gör samma 'misstak' som hon gjorde. Jag bestämmer väl själv hur jag vill hantera skolan, jag kan inte bestämma över mig själv helt än men hur ajg hanterar skolan är väl ändå upp till mig. Jag blir så jävla trött på allt, och inte blir det bättre över att jag har spanska prov på fredag och både mamma och pappa tjatar på att jag måste klara av det bra och få mvg på det eftersom jag inte får sänka spanska betyget. Sen tjatar dem på mig för att jag inte har börjat plugga men var i helvete! Jag har fan hemkunskap prov imorgon och två kemi/biologi saker att lämna in på torsdag. Hur fan tror dem att ja skulle ha kunnat plugga spanska också. Bara för att dem hade det så jävla lätt i skolan med bara några få saker i veckan och absolut max ett prov. De måste fan tänka på att det här är 2009 och att jag går i en skola där kraven är extremt höga. Att de håller på och tjatar kommer inte direkt att hjälpa mig!

Kommentarer
Postat av: Thomas Scott

Du som alla andra verkar älska kultur såsom Film, teater, melodifestival och annat skoj. Idag kan du dessutom skriva vad du tycker i din blogg.... men vad skulle du säga om att ha en internet-tidning att skriva och läsa i och dessutom kunna länka till din egen blogg?



http://kulturspegeln.se kan du snabbt och enkelt skriva recensioner, artiklar, kommentarer och annat roligt om allt som har med kulturlivet i Sverige att göra...



Kulturspegeln är till för Kulturarbetare och Publik att fraternisera omkring det som dom åstadkommer tillsammans. Det är dessa som skapar kulturen. Välkommen att delta i debatten.



Registrera, logga in, skriv... så enkelt!

2009-03-04 @ 09:39:24
URL: http://kulturspegeln.se
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=163696



Tips,gå in där! Det är helt gratis och man ska samla poäng, när du kommer till en viss poäng får du present kort på nelly, hm eller JC. Det är helt gratis! det ända du behöver göra är att registrera en användare. Om du loggar in en gång per dag så får du 1 poäng. Och sedan ska du ge ut länken till hemsidan till vänner och om dom startar ett konto får du 5 poäng. Lätt och gratis!

2009-03-04 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0