Ingen rubrik - Lev me det

Tjabba! Har rätt så tråkigt nu sitter och kollar på TSL. Har redan sett avsnittet hundra gånger så börjar bli lite trött på det nu.. Idag då?

Vaknade as tidigt först men somnade om och var inte särkilt glad när pappa väckte mig. Vette fan vaför men så blir det ibland :) Åt frukost och fixade mig. Så ringde Frida, kommer inte ihåg vad det var hon ville men hon kom ner till mig sen iaf. Vi gick till bussen och stod där ett tag tills bussen kom.
Engelska som första lektion. Hade Jane först, lite små konstig lektion. Alla var i datasalen och svarade på några frågor om "The Brittish goverment" eller något sånt. :P På Hasses lektion lyssnade vi först på något konstigt band om rockord eller något sånt. Sen fick vi välja mellan att läsa våra böcker eller jobba i skrivböckerna. Självklart blev det läsning för mig och för de flesta andra med :P
No var då andra/tredje lektionen. Vi jobbade i grupperna med våra labbar. I slutet av lektionen lyckade vi. Yippie! Men det var riktigt kul ^^ Vet inte hur mycket saltsyra vi använde i våran labb. Säkert en femte dels flaska eller nåt :P Nä, kanske inte så mycket men en hel del var det.
Mentortimme är alltid like skoj :P Belive it or not, men Ludvig hade faktiskt bakat. Rena rama miraklet. :P Kommer inte ihåg vad vi snackade om men inte gjorde vi några skumma övningar som alla andra grupper behövde. Är så glad att jag har Ana Maria som mentor eftersom vi slipper göra alla töntiga övningar :P
Lunch - USH! Inge gott... -.- XP
Svenska de som skulle ha redovisningar hade det. Belles gick rätt så snabbt över och Cajsas tog resten av lektionen. Egentligen var väl båda redosvisningarna lika långa men det blev värsta disskutionen av Cajsas redovisning. Så... Fast satt mest och skrev. Fick värsta ideén för ett par dagar sedan och.. ja, ni kommer få veta mer förr eller senare.
Matte en grupp hade redovisning men mitt under det hela ringde vår lärares mobil och när gruppe var klar slutade lektionen eftesom det var dagiset hennes son går på som hade ringt och sagt att han inte mådde bra. Så det blev sluta tidigare för oss :P

När vi hade slutat gick jag och Frida till mörby och köpte mellis och sen tog vi bussen till laisings och satt där ett tag. Vi skulle ha pluggat men åker man två stycken tidigare för att plugga brukar det inte fungera XD Vi satt inte där länge förrens Stolpe kom och då är man säker på att det inte blir något plugg ^^ Hade superkul och återigen flippade Frida ur. Först på Emmas skagenröra macke och sen på hennes center. Värst bråket. Det var så kul för alla små typer som också var där inne glodde på oss hela tiden. Vette fan varför :o
Musikalen var askul som vanligt. Tyckte inte att det var lika pratigt idag som det burkar vara eller så var det bara jag som har misst hörseln :P Men det gick bra! ^^

Ska ta en dush innan jag går och lägger mig. Måste tvätta håret! Ses imorrn :P

Ox


Kommentarer
Postat av: Carruuw

Nice blogg :)

Följa varandra på bloglovin??

2009-03-13 @ 20:46:29
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0