Försök <3

Det finns en hel del i livet som är jobbigt. Det kan vara allt ifrån någon som gårt bort till seperation till bråk med kompisarna. Just nu tycker jag själv att det är rätt så jobbigt, men tänkte inte gå in på allt för mycker eftersom jag egentligen inte är inblandad. Men om jag ska öppna mina tankar och bara skriva vad jag känner så att jag själv kan känna att jag är ärlig. Men jag vill inte att någon ska bli ledsen eller arg över detta, så om någon blir det säg till så tar jag bort inlägget och gör vad som helst för att gått göra det <3




Jag älskar mina vänner, de är bland det bästa jag har. Allting kanske inte alltid är superbra och jag vet att jag har gjort misstag som har sårat min vänner. Jag kan lita på att de alltid är där vilket känns riktigt skönt. Nu är det inte lika kul längre. Under hela veckan har stämningen inte legat på topp, men jag har försökt att bara fortsätta. På nåt sätt känns det som om jag ändå hamnar på en sida men det finns en andledning, som är alldeles för förvirrande att skriva. Trots att det känns som om alla mer eller mindre hatar varrandra tror jag att det kommer att bli bättre. Själv vill jag inte göra någon av er ledsen men eftersom jag själv kände under en lektion idag att jag behandlades på ett sätt jag inte tyckte om av dig vet jag inte vad jag ska göra. För sen lektionen efter var du hur gullig som helst. Jag vill inte att ni ska hålla på som ni gör nu men jag vet också hur jobbigt det är. Så i mina ögon ta den tid ni behöver men lägg det inte ut över andra. Än sålänge så har ni inte gjort det än men ur egna erfarenheter vet jag att det lätt blir så. Jag tänker inte välja sida, men jag har mina åsikter. Några vet redan om dem och det är verkligen vad jag tycker och inte vad någon annan har sagt och som jag sedan har hängt med på.
<3


Kommentarer
Postat av: F

Snackar du om mig????

2009-03-20 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0