Fan vad jag är trött på er

Ännu en dag har gått och mer eller midre allt har gått åt helvete. Var astrött när jag vaknade eftersom jag hade assvårt att sova - låg och grät av stree större delen av natten. Sen kommer man till skolan och det vill jag inte prata så mycket om. Mejlet som jag hade skickat till mig själv med alla biologi saker kom aldrig fram så ska lämna in dem imorgon istället - skit bra att vara försenad med en inläming -.- Mentorn var superkul - och typ det ända roliga med hela skoldagen. Min metorsgrupp äger! Trots att vi saknade två stycken hade vi kul iaf. Lunch var som vanligt väldigt kul -.- likaså svenskan. Matten var väl ganska okej. Alla jobbade med redovsingarna och våran uppgift är så lätt att jag börjar tro att vi gör fel. Är btw med Katrin, Erik och Nisse. Tips: var inte trött i skolan alla uppfattar dig bara som sur och total ignorerar dig!
Men sen blev det kul när vi hade slutat och jag gick med Carro till mörby. Gick först in på ica och köpte bonaqua vatten till musikalen och sen gick vi in på ecpresso house och köpte varsin frapino ^^ Sen var det raka vägen hem och plugga spanska. Helt otroligt att jag lärde mig alla orden och alla verben på bara två timmar - helt otroligt - kommer säkert glömma allt till imorgon -.-
Hann iväg till musikalen som tur var, och det finns inget bättre än det. Fick träffa alla igen; Frida (skulle ju ha träffat henne hela veckan om inte hon hade teater att göra ^^ hoppas att allt gick bra :P), Adina, Helena, Anna, Mia-Maria, Anna & Linnea. Vissa var ju inte där. Men att träffa musikal gänget är alltid skoj ^^
Sen var det hem och mer plugg. Hoppas verkligen att det kommer att gå bra, ska ha ett fem sidor långt prov.

Har varit lite små ledsen större delen av dagen men nu känner jag mig bara sä jävla fjantig och feg. Fick reda på att Linda ska ha sleepover imorrn ^^ Och alla visste tydligen om det förrutom jag. Hoppas verkligen att det bara var jag som inte har hört det eller något och inte att det var meningen att jag inte skulle få höra om det. Skulle heldre att dem då allihoppa sa att de inte gillade mig eller något sånt istället... Nä, fan nu börjar jag böla. Är så jävla trött på mig själv just nu...

Ox





Ursäkta den dåliga uppdateringen men har inte orkat och har pluggat så otroligt mycket på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0