ER

HejHej! ^^ Sitter nu och kollar på ER, har aldrig följt det förr men eftersom det inte finns mycket annat att kolla på under måndags kvällarna kan man ju försöka börja följa denna serie som nu sjunger på sista säsongen. Lite trist för er som har följt det ett tag :(

Första skoldagen sen lovet, slutade värre än vad jag kunde tänka mig :P Först sprang jag runt hela huset för att hitta alla saker som jag behövde, alltså nycklar och böcker m.m sen halv sprang jag till bussen och när jag kom dit var det ingen där och bussen skulle inte komma förrens om tio minuter. Vilken suck av trötthet jag gav i från mig då. Var ensam på busshållplatsen idag eftersom Frida är och spelar teater mer eller mindre hela veckan. Men när bussen kom träffade man Elin och senare kom Belle på också. Alltid lika trevligt att träffa alla efter ett lov. Belle snackade på som bara den om sitt konfaläger som verkade ha varit jättekul ^^ Lite små skumma böner eller vad det nu var bara ^^
Hade So som första lektion alltid lika kul, gick igenom nåt läxförhör dom jag inte behöver göra :) och sen blev det nutidskryss. Mer än så hann vi inte vad jag kommer ihåg. Sen var det dubbel timme engelska. Under Hasses lektion gjorde vi klart Unit 2 och på Janes gick jag och Belle med Petra till skolsyster för att kolla hennes onda knä :( Det slutade med att stackarn fick gå på kryckor hela dagen :( Men lite kul var det när vi nu har två 'kryck-gångare' i klassen HAHA XD
Efter lunchen var det spanska, vi skulle ha kollat på film men vi fick aldrig i gång filmen så det slutade med att jag satt och pluggade hela lektionen. Victoria och Lotta pluggade också men de flesta killarna (som är resten av klassen) satt bara och lekte som vanligt -.- Men, men. Något lärde jag mig iaf.
Sen hade vi biologi/kemi det blev att alla jobbade med uppgifterna vi ska lämna,  först skulle vi ha kollat på en film i slutet med sen ville alla i klassen fortsätta att jobba istället så det var ju skönt ^^
Och så var det dags för bild, alla jobbade på med sina porträt, själv blev jag inte klar så måste göra klart på porträttet och profil bilden hemma. Vet inte hur det kommer att gå till eftersom jag inte är världens bästa på att rita :P Sista lektionen var franska, gjorde ingenting. Men vi ska iaf göra någon redovisning om två veckor. I gruppen blev det jag, Petra, Katrin och Frida O (Du e me oss bara så att du vet ^^).
På vägen hem gick jag förbu hunddagiset där jag ska prao och fick praolapp på skriven. Så nu har jag båda lapparna och ska bara lämna in dem imorgon så är det klart ^^. När jag kom hem började jag plugga hemkunskap och jag tror att jag kan allt någelunda bra, känns som om provet kommer att gå ganska bra iaf. sen gjorde jag lite på biologin också men tror att jag ska satsa på den imorgon då jag bara behöver repetera hemkunskapen. Labbraporten är iaf klar så det är man glad för HAHA!
Sen var det träning, gick väl så där. Vi var typ 14 stycken som inte är så mycket och det snöade som fan. Inge kul alls. Stööre delen av träning sprang vi bara och i början vred jag till knät och sen i slutet kände jag av. Så nu är jag extremt orolig för att jag har gjort illa knät nu innan jojo testet! NOO!
Ja, det var väl den dagen det. Här kommer det bilder ^^

 Min vecka i kalender ^^ Man ser inte riktigt vad det står men men  XD HAHA
 Petra på kryckor. Stackarn :(

Varför har jag bloggadressen på bilderna? Svar: Flera personer har börjat kopiera och ta bilder från min blogg, två stycken är jätteduktiga på att skriva vart bilderna kommer från men vissa är inte det, så nu kommer jag börja 'adressera' bilderna.

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0