Ehm..

Sitter nu och kollar på Disney Channel (har inget bättre för mig -.-) chattar med Belle, Jessica och Jim också, alltid lika skoj :P Så nu ska jag försöka skriva dagens inlägg. Hehe, jag som håller på att somna :P

Blev väkt alldeles för tidigt idag och det första man gjorde var att ta bort alla lakan och packa ner i 'lakan-väskan'. Sen blev det mjukisbyxor, linne och hoodie på och sen in med allt i bilen. Väskan med laptopen och dvdn och allt fick jag ha fötterna på hela resan och allt det andra fick vi trycka ihop i bakluckan. Runt tio över sju var iväg från Sälen hem till Danderyd. Asså fatta hur tidigt vi måste ha gått upp då alltså :O Satt och åt frukost när starten gick så den fick vi höra på radion och inte se som vi gjort de andra åren. Som jag tror att alla förstår menar jag vasa lopps starten ^^. Sen körde vi ända bort till Gävle bro och stannade där och tankade och sen åter ut på vägen och raka vägen hem. Under en bil resa från Sälen till Danderyd är det svårt att hitta på roliga saker att göra så jag satt och kollade på High School Musical trilogin. Var nästan hemma när tredje var slut och då hade jag sett allt bonusmatrial för alla tre filmerna också så ni kan ju gissa hur lång tid det tog att åka. -.- Jo, en sak mer under resan gjorde jag faktiskt; satt och sms:ade med Carro och bestämde oss för att ta en liten promenad när jag kom hem.
Så när jag kom hem var jag hemma i kanske två timmar eller något sånt. Packade upp en del och städade rummet lite, man kan ju inte tro att det kan vara så stökigt när jag inte varit hemma på en vecka men det låg lite saker här och var innan vi åkte och nu kännde jag bara hur jag snubblade på alla böcker och väskor som låg överallt :P Sen var klockan tjugo över tre och jag började gå mot rondellen där jag skulle träffa Carro. Sen gick vi en liten bit bort mot Nora Torg och upp mot Mörby bort vid bron som går till skolan och sen ner till sjukhuset och golfbanan. Vid sjön ett tag och sen upp mot golfbanan igen och sen ner till scoutbryggan och bortåt vallen och rondellen där vi började. Jätteskönt verkligen att komma ut efter att ha suttit i bilen så länge. Vi hade superskoj och snackade om allt konsitgt som händer både nu och förr. Mycket blev det om mellanstadie katastrofen när alla tjejerna var rena rama tornadon :P
Sen kom jag hem och tvättade av yoshi lite och gav honom nytt vatten och mat. Sen blev det pluggande i stora drag. Började med att läsa allt i hemkunskapen och skriva lite frågor och sånt. Sen hittade jag äntligen målbeskrivningen till spanskan så det skrev jag ut och fyllde i. Blev lite på biologi grejen vi ska skriva också annars var det inte mycket mer. Och nu sitter jag här och skriver. Har precis fått en massa låtar från snälla Jessica så nu blir det ipod uppdatering :P
Har också fixat blogg desginen ^^ Bakgrundsbilden tog jag när vi var i Washington DC i somras på tal om ingenting ^^ Bilder från lovet kommer läggas upp senare under veckan men just nu har jag så mycket att göra. Har hemkunskap prov på onsdag, biologi/kemi inlämmningar x2 på torsdag och spanska prov på fredag så någon gång i helgen blir det defenitivt om inte tidigare.
Nä, nu blir det lite läsande i New Moon och sen blir det sova :P ZZZzzz Man måste ju upp tidigt imorgon igen, längtar till påsklovet. Men det är ju rätt så coolt nu. Har tre veckor skola sen blir det två veckor prao och sen påsklov, så på något konstigt sätt överlever man^^

Ox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0