Ehm.. Allmänt idag?

Har ju berättat om min prao dag så tänkte berätta lite om min dag utanför praoen.
När jag hade slutat skrev jag spanska grejen :P Vet inte om något blir rätt eftersom jag använder överstänningar mycket och inte vet man om de gör allt rätt :P Har ont i hela kroppen, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller något. I så fall blir jag jävligt sur, ver sjuk mer eller mindre halv Januari så tycker jag harit varit lagom sjuk för i år :P Inte för att det kommer att bli så :P Iaf, tog en liten sväng runt fyra-fem tiden, rätt så skönt. Fick lite luft, bev lite illamående och as snurrig när jag satt hemma, så tänkte ta en sväng och få lite luft. Illamåendet gick över men snurrig är jag dock fortfarande :P Hoppade över scouterna idag, kände att jag bara inte orkade.
Som sagt ha jag fixat spanska grejen och mer har väl inte hänt :P Sitter och glor på "My Super Sweet 16" har redan sett avsnittet så det är lite små trist ^^

Tydligen så kommer jag inte få någon ny mobil imorgon -.- Trodde det men hade fel, tydligen går inte abonemanget ut idag utan någon gång under april månad, men vi ska åka och kolla på mobiler i helgen. Så det blir väl kul, och om v inte hinner i helge blir det väl under påsklovet.

Idag var min mamma på begravning, kanske inte låter så super intressant men det blir det. För mitt under hela begravningen tyckte mamma att hon såg EMD Mattias sitta där också, så hon blev lite "Jaha, okej. Hmm...?". Sen efteråt, alltså där när alla träffas i någon lite lokal pratade hon med några som berättade att Mattias mormor och morfar var super kompisar med hon som hade dött då, någon i morfars släkt, vet inte om det kanske var kusin eller något. Men självkart tog hon inga bilder eller något. Inte för att jag är ett så stort EMD fan men det är ändå en kändis liksom ^^ Så från och med nu följer jag med på varenda begravning i morfars släkt, ser ut som om hälften av den släkten är känd på något sätt. -.-

Nä, nu bestämde jag mig för att måla naglarna, så får väl ta och göra det.


xoxo -Isabelle

P.S Glöm inte 1 April! imorgon, kommer säkert själv glömma det bara för att jag nämde det. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0