7 Mars

Petra Mede  (AS SNYGG BILD! XD)

Kommentarer
Postat av: Thomas Scott

Hejsan,



Jag har läst en del i din blogg och tycker om det sätt du skriver på. Jag har en internet-tidning som heter Kulturspegeln som skall vara en kulturtidning för alla och ite bara för "kulturproffsen" och där alla kan få möjlighet att skriva. Den är rätt ny och har inte mer än några hundra läsare dagligen men jag hoppas på att utvecklingen skall fortsätta som den skall och då behöver jag goda skribenter och...



Jag ksulle uppskatta artiklar, recensioner och tänkarnde om kultur från bloggare som dig. På det sättet skulle du också kunna länka till din egen blogg och få 2 effekter: bli läst av många på Kulturspegeln och dra uppmärksamhet och läsare till din egen blogg.



Välkommen till http://kulturspegeln.se



Registrera dig, logga in och skriv artiklar.

Du kan också kommentera andras artiklar och lägga in kulturhändelser i kulturspegelns kalender.



Mvh

2009-03-08 @ 19:17:31
URL: http://kulturspegeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0