Last day at school

Idag var min sista skoldag =) Egentligen är det en vecka till men mitt konfirmationsläger börjar på måndag, så kan inte vara i skolan den veckan ^^ Förrutom att det regnat hela dagen och att jag fick värsta dåliga beskedet (vill helst inte berätta vad, de som vet är bara tre pers :P) i slutet av skoldagen, så kände mig as deppig och jag funderar över om mina kompisar tyckte att jag var sur eller något, iof var jag väl det men inte på dem :P

Det var iaf en extremt flummig dag. Först hade vi engelska, en i taget pratade betyg men läraren och vi andra "satt och spelade luffaschack" :P Tror inte det var någon som faktiskt gjorde det ^^ Andra engelska lektionen berättade vår lärare någonting, var inte där just då, men eftersom jag fick veta av en kompis att hon var gravid kanske det var det som hon berättade :P Troligtvis var det väl det :) Under resten av lektionen lekte vi en lek, vet inte rikigt vad den heter men alla har väl någon gång lekt "Kejsaren tycker inte om T (te), vad tycker han om?", fast vi hade att man bytte regel mellan omgångarna. Jag var den första i min grupp som visste regeln, min regel var att ordet skulle innehålla 5 bokstäver, sen hade de andra i gruppen regler också vid andra omgångar men kommer inte ihåg alla :P Sen var det biologi :) Vi såg på Juno, har ingen aning om varför vi såg på den under biologi lektionen, men :) Det är as bra, så det var inte något - alls ^^ Efter det var det mentor och jag var den enda som hade bakat :P Egentligen skulle alla ha gjort det, men :P Haha, Frida hade glömt sitt hemma och likaså hade Elin :P Lunch och sen svenska, pratade betyg där också, alla andra gjorde ingenting. :P Sista lektionen var matte, vi "kollade på film", vi hade vikarie. Han satte på en film på YouTube. Som "vi hade sett", den verkligen suger. "The History of Math" eller något sånt -.- Jättekul :P Nooot!

Fick skjuss hem av mamma ^^ Rövade bort Elin och Isabelle också :P Eller vi körde hem dem. När jag kom hem började jag plocka fram saker till lägret och hajken nu på söndag ^^ JAG FICK OCKSÅ EN GITAR! Nu slipper jag lånas brorsans junior gitar :P Fick också lite kläder :) Juste :P Vi har köte tält också, så nu har jag och Petra någonstans att sova söndag natt XD HaHa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0