Update :)

Har varit borta några dar nu :)

I lördags åkte jag tidigt in till stan, eller hem. Där packade jag ihop och lite senare blev jag hämtad av Anders och Anna och sen följde jag med Anna med familj + Erika till Linderghs landställe på Ingarö. Jättefint :) Jag och Anna gjorde tre daimtårtor :P Sen var vi på middag hos deras kompisar. Vi bade lite också och mer än så kommer jag inte ihåg :P Minne som en guldfisk ibland.

På söndagen blev vi väckta och sen blev det matlagning, klockan ett kom Annas gäster eftersom hon skulle ha födelsedags kalas med släkten. Blev lite vattenskoter också, men jag åkte inte :P Jag och Anna tog en liten tur med roddbåten också.

Idag på förmiddagen blev jag hämtad och sen har vi inte gjort så mycket mer...

xoxo -Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0