Dålig uppdatering

Sorry ppl ;P Skulle ha skrivit en massa nu när jag är uppe i hälsingland. Tog med dator och dongel men dongeln ville inte fungera på datorn så kom aldrig ut på internet :( Men nu är mamma och pappa här och jag får låna mammas dator, så nu funkar det :)
Ska uppdatera lite mer nu, skriva lite mer om Husarö m.m. Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder, den dator som jag hade med mig upp var en dator som mamma hade på jobbet, min behöver man byta fläkten på. Så... Men det kommer tydligen ta uppåt 3 veckor.. -.- Så kommer inte ha min dator på ett tag :( Men hellre det än att datorn stänger av sig hela tiden för att den blir överhettad. Nu har den inte blivit inlämnde än, så får väl ta och göra det när jag kommer hem eller något. Man kan ju alltid hoppas på att det går lite fortare ;)

Konfatyper ^^ - Som nämt har jag inte min dator tillgänlig och kommer nog inte att ha det på ett tag så jag skickar alla bilder när jag har datorn tillbaka :) Kram.

xoxo -Isabelle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0