Dag 9 på Husarö

Idag efter frukosten åkte vi ut på hajk, till ett ställe som heter Grönsjär :) Jag seglade dit i en två-krona med Ebba, Amande och Hanne :D Först var jag lite små nervös över att segla med personer som inte har seglat alls/så mycket. Men det gick as bra XD All packning åkte i Gulingen (lägrets stora motorbåt (den är GUL :D)) Vår båt kom först! Men det var inte så bra ;P Det fanns ingen ledare som tog imot oss så vi hade ingen aning om vart vi skulle lägga till, men det gick bra iaf :) Sen plockade vi upp allt till lägerplatsen från båten. Gustav, Emil och Henrik byggde ett vindskydd. Vi åt middag och senare på kvällen var det kvällsbön i 190. Jag menar verkligen 190! Det gick snabbt! Sen var det läggdags, man fick välja mellan att sova i vindskydd eller under bar himmel på berget. Alla valde att sova under bar himmel, jättemysigt :)
Anna och Malin och några fler började berätta spökhistorier, jag lyssnade i början men sen började det bli för läskitgt :P Så jag höll för öronen och försökte sova. Det läskigaste var att de ändrade historierna så att de skulle passa in hos oss där vi var.. HJÄLP! Men jag somnade ganska snabbt.

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0