Dag 3 på Husarö

Den andra morgonen på lägret såg precis ut som första: Väckning av ledarna, flagghissning, frukost och sen morgonbön. Och som vanligt hade vi lektion efter morgonbönen.

På lektionen pratade vi om hur vi ser på Gud och hur vi känner oss, detta skulle vi visa med bilder som ledarna lagt ut på golvet, ett så kallat langage. Först skulle vi i två grupper gå och titta på bilderna och välja en som vi tyckte visade hur vi kännde oss just då. Sen fick var och en gå fram ta upp sin bild gå tillbaka tills in plats och stå upp och berätta för de andra varför han/hon valde just det bilden. Sen gjorde vi likadant fast vi skulle välja en bild som visade hur vi såg på Gud.
Sen var det middag och sen arbetspass. Under arbetspasset skrev jag och Ebba blogg, det var kul. :) Vi fick äta en massa mariekex och fick se hur vissa av ledarna bodde ;). När vi var klara hade vi lite fritid då vi passade på att bada för första gången. Det var bara lite kallt -.- Nä, det var sjukt kallt, alltså jag vande mig knappt. Men, det måste göras :P

Senare på eftermiddagen hade vi en lite seglarlektion med Gustav. Inte så kul för mig :P Det roligaste var att han bara gick igenom saker som vad det heter när vinden blåser så, inte ett dugg hur man seglar :P Men, men.

Innan kvällsmaten var det lite lek och efter kvällsmat var det lite fritid.

Tillslut var det kvällsbön och sen var det läggdags.

xoxo -Isabelle <3


Kommentarer
Postat av: Gustav

tsss.. Lies Lies. Min seglingsteori äger! Den som hävdar något annat får skaffa sig ögon i nacken.. Grrr

2009-07-06 @ 11:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0