Varmt te och huvudvärk

Kom precis hem från träningen. Piss tråkigt, det ös snöade/regnade om man kan säga så. Jag hittade inte heller några fotbolls strumpor eller idrotts strumpor så fick ha vanliga hälstrumpor på mig, vilket gick åt helvete. Just för tillfället håller jag på att frysa ihjäl och har den värsta huvudvärk jag haft på extremt länge. Sitter och dricker varmt frukt te och lyssnar just nu på sekunden på Time after time med Ashley Tisdale. Älskar den låten, den är så fin.
Har pluggat frnaks hela eftermiddagen så kommer bara att läsa igenom dom en gång innan jag går och lägger mig, mer än så orkar jag inte.

Det gick åt helskotta med spanska redovisningen btw. Jag var typ den ända som inte fick allt i kryssat. Suger, extremt! Kemi prov också, gick väl så där. Trodde att jag kunde det mesta men sen så värkade det som om ingen hade svarat likadant som jag hehe: Jag oskillad :P - dom andra extremt skillade :P. Belle och Petra va sjuka idag :( Mindre kul. Ja, vad mer. Just det, var på första elevråds mötet för mig. Det gick väl bra. Hade inte riktigt koll på vad jag skulle göra men det hade inte Emma heller så vi var ju iaf två. :) Men det gick bra (oj vad mycket "men" det blir i detta inlägg :|) Ska vara med på öppet hus på lördag. Tror inte att jag hade ställt upp om det inte var för att vi får komp-ledigt hela fredagen om vi är där. Så jag och Elin ska vandra runt i koridorerna och svar på frågor :S HJÄLP! Hoppas man inte svarar allt för skumt :p

Ja, tror inte att jag har något mer att berätta. Skulle ha tagit ett kort på mitt te och iprem (:P) men kameran hade inget batteri. Nä, nu måste jag sluta, tror inte det bästa sättet att bota huvudvärk är att sitta framför datorn.. hmm...

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0