Träna

Har bestämt mig för att köra mer. Har ju träning nu två/tre gånger i veckan men det är rätt så trist så ska nu börja träna hemma i stället. Ska försöka hitta någon som vill ut och jogga minst en gång i veckan och sen köra lite workout hemma. Ska bara snacka med mamma och pappa om att skaffa nya tränings saker, dom vi har är as gammla. Men planen är att bli frisk innan. Blir typ as trött nu bara av att gå med en promenad med den här förkylningen.

Känner mig ganska menigslös nu, skriver inlägg efter inlägg som är korta som små inte vet jag, kanske får ta och sammanfatta alla tankar nästa gång. Jag kan inte lova att det inte blir fler inlägg idag. Men nu sk ajag hitta på något att göra.

Ox


Kommentarer
Postat av: Jessica

Då är vi två x))<3

2009-01-27 @ 21:09:55
URL: http://jessicalindberg.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

Ja! :D Det var typ i från dig ja fick ideén. HAHA!

2009-01-27 @ 21:15:11
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0