OooonsdaaaaG

Helluuuuh! XD

Idag är det Onsdag som ni kanske vet :P. Onsdagarnas lektioner är ganska chill, dom är inte så jättejobbig. Hade HKK (hem- och kunsumentkunskap). Vi gjorde absolut ingenting, gick igenom lite om vad vi ska göra under terminen och så. Sen kollade vi på två filmer som vardera var 15 minuter långa + att vi slutade 40 minuter tidigare eller något sånt XD. Så mer eller mindre gjorde vi ingenting.

Linda kom tillbaka från Australien! XD Hon va as gullig och gav oss alla varsin liten söt brosch (vet inte om det stavas så :P) som var som en liten kängeru :P

 Bilden är lite som skum men, men :D

Imorgon har vi mentors träff och jag ska baka och YAY! det har jag gjort :P Tänkte först baka typ cookies eller något sånt, men bestämde mig för att baka tigerkaka i stället. Sen idag sa Victoria att hon gillade några muffins som jag hade gjort någon gång och då fick jag värsta ideén så....
*Trumvirvel*
                                                                        TIGERKAKSMUFFINS!
Dom ser lite små konstiga ut I Know :D Men familjen tyckte att dom var goda så hoppas att ni kära mentors grupp typer tycker om dom också :D Och om det blir några över (som det någ kommer att bli) kan vi äta upp dom på väg till musikalen, Frida! XD Och om Anna är snäll kanske hon får smaka.

Ja, vad mer. Har inte hänt så mycket mer idag. Städade Yoshis bur ^^, men det kanske inte var så super intressant. XD

Ox

Kommentarer
Postat av: Frida <3

FAN VAD BRA ISA!!! :D Jag äääääälskar tigerkaka och de ser skiiiitgoda ut. Om vi vill få några att äta på bussen måste vi nog lägga bort några för killarna kan äta huuuuur mycket som helst ^^

Syns imorn kram <3

2009-01-14 @ 19:13:59
URL: http://fridaxfjorton.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jupp, men du får ju inga för du var inte här elr där :@



skojah!

2009-01-15 @ 15:24:30
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0