Kall lördag

Halloj!

Näst sista dagen under helgen... har inte gjort mycket än så länge idag och har inga planer heller så om någon vill hitta på något messa eller ring XD Satt uppe till typ tolv i går och chattade med Jessica, i stort sätt en rätt meningslös chatt med bara en massa smileys. :P Kollade på en film eller något sånt och gick och la mig sen.
När jag vaknade var det super kallt, dörren i från mitt rum direkt ut var inte stängd ordentligt så det var runt 11 grade i mitt rum -.-
Fram till 12 eller något sånt segade jag bara framför tv och åt frukost typ, hehe ^^ Sen gick jag ut och städade Yoshis bur och släppte ut honom så han fick springa runt i snön ett tag. Fast det blir typ mer spring ut va ute i 30 sekunder och sen spring in igen... kallt kanske?? Sen var det lite "läx-göring" har inte varit i skolan på hela veckan så har jobbat igen lite. Inte för att jag har en aning om vad jag har missat, har bara läst lite här och där om lite allt möjligt i alla möjliga ämnen.
Har precis tagit ut mina brownies från ugnen, tror att det blir bra, dom måste ju svalna ett tag innan. Får ta lite bilder och lägga upp senare.
Efter brownie käkandet (om det blir bra -.-) ska vi tydligen åka in till täbban, får se vad som blir av där. XD Hmmm.. ja, vet inte vad mer som ska berättas. Kommer under dagen lägga upp blider från friluftdagen i trosdags, lite bilder från gårdagen och några få bilder från idag också. :) 

Ox 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0