Björn Gustafsson

Tjolla ^^

FredaG! Nu är det helg, yay!

Har varit hemma ett litet tag nu. Vi hade spanske sista lektionen och vi skulle ha presenation. Jag var nummer 23 och hann inte göra :( eller :) Frida var nummer 15 och hon gjorde typ efter att vi hade slutat, eller mer än hälften hade gått. Hoppas att det gick bra :D
Sitter nu och kollar på Björn Gustafsson dvd:n. Najs, najs.  

Jah, har fett me tråkigt. Ska typ ta och städa lite, ligger saker lite här och var i rummet :) Måste rensa garderoben i helgen också. Har alldeles för mycket kläder för min garderob. Hänger minst två plagg på varje galje :|

Btw, läste ut Twilight igår :D Min tanke: I början fett seeeg, men den blev bättre och bättre ju längre man kom. I slutet blev den typ seg igen och sen bra i det absoluta slutet. Har inte New Moon så kan inte läse den nu :( Men får ta och skaffa den eller låna den någonstans. 


Ox


Kommentarer
Postat av: Frida <3

Spanskan gick skiiiitbra :D fick max på alla hennes punkter ^^ det är sååå skönt att få det överstökat :D det kommer säkert gå skitbra för dig med :D det är väldigt lätt...



Asså visst är Twilight bra!! :D Jag ahr läst ut breaking dawn nu så ska läsa om serien en tredje gång ^^ jag är heeeelt beroende :D

2009-01-18 @ 10:22:59
URL: http://fridaxfjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0