Tråk -.-

Sitter här och göra inte ett skit. Läste ut min bok för ett tag sen och skrev bok recension, någon som har läst Au pair - Allt eller inget? Den var helt okej, nu var det tredje boken och jag har inte läst någon av de två innan. Så nu blir det lite New Moon läsande. Har läst lite mer en ett kapitel nu, helt okej. Många som jag har pratat med säger att andra boken är dålig, men tycker att den hittills är ganska bra.

Kollar på Judge Judy nu, helt sjukt va folk håller på. Det är hut skumt som helst, att de tror att de kommer få en massa pengar och skit och de andra tror att de kommer undan. Herregud vad folk ska hålla på... -.-

Ox

Kommentarer
Postat av: Carro-Barro

Hej Bell!

Fin blogg du har!

Hoppas att du blir frisk snart! :D

Kramar <3

2009-02-13 @ 14:21:55
Postat av: Anonym

Hej Bell!

Fin blogg du har!

Hoppas att du blir frisk snart! :D

Kramar <3

2009-02-13 @ 14:23:00
Postat av: Elin

Haha, asså New Moon e bara dålig eftersom det händer en sak med Bella och Edward, som jag inte ska avslöja nu. Jag blir iaf skitdeppad då, och de e därför som New Moon suger. ^^,Du kommer totalt fatta när du kommer dit :P



Krya på dig btw :D<3

2009-02-13 @ 14:32:00
URL: http://aspenblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0