Pukana la

- Solnedgång


Tjah! Sitter nu och tråkar, pluggade för bara några minuter sedan men nu känner jag att jag inte kan göra mycket mer -.-

Idag har det hänt lite saker fören gångs skull... Var superseg i morse och typ as sur på morgonen, men det gick väl över lite smått åtminstone :P Började dagen med engeleska - helt okej eftersom vi i stortsätt bara kollade på musikvideos och pratade om vad vi tyckte om Hot n Cold och Human. Sen var det nästa engelska lektion, som inte var lika rolig. Läraren bestämde sig för att jag skulle göra ett läxförhör com jag pluggade på för typ två veckor sedan så det gick åt helskotta, eller det gick mycket bättre än vad jag trodde att skulle gå. Fick faktiskt bara två fel, och de var såna som jag inte kunde alls :P När engelskan var slut stötte vi på Jenny som berättade att en kille i hennes No - grupp eller nåt sånt hade fått saltsyra i ögat.. yippie :o... Så det var lite galet och efter bara några minuter visste alla om det. Den historien jag fick höra var det nån som hade spillt ut saltsyra på ett papper och sen skulle skaka av pappret och då hamnade det i killens öga - läskigt -.- Sen var det dags för biologi/kemi. Helt okej so vanligt. Tycker faktiskt att det är ganska kul, gillar biologi :) Vi gjorde någon labb som jag och Belle totalt ägde på :P Så var det mentors dags, som tur var hade Simon bakat (väldigt bra bakat från nån affär eller bakeri nånstans :P) Hade snack med hela gänget as kort sen fick killarna gå medans jag, Frida och Victoria stannade kvar och pratade med Ana Maria. Fick höra från Victoria också att det var en bil som hade kört in i konteinern som står utanför skolan och en ruta hade gått sönder eller nåt och sen hade bilden bara kört iväg.. skumt. Sen var det lunch och det blev pankakor. Katron och Frida hade tävling och Katrin vann den här gången, Frida blev lite för mätt på mentorn kanske :P Så var det svenska och jag hade min artikel grej som sööööööög. Det gick inge bra alls, har ju inte heller varit med när någon annan har haft sin heller så hade ingen aning om hur jag skulle göra det bra så det blir väl max ett g eller nåt sånt... -.- Sista lektionen var matte - fattar äntligen hur jag ska göra så för engångs skull gick det helt okej.

Efter skolan pkte jag direkt till laisings, 'once in a lifetime' ingen var där när jag kom dit så det blev en del pluggande. Gjorde klart labb raporten men tror ändå att jag ska skriva över den på datorn. Men efter ett tag kom Emma iaf och vi satt och pratade om en massa skumma saker som har hänt - tydligen finns det också en person som pratar mer än vad Emma gör och då pratar man mycket ^^

Efter drygt en halv timme började folket droppa in en efter en.

Musikalen var superkul fast jag var inte med. Får inte -.- är inte riktigt frisk än så... Men gud va kul det var. Tjejerna är verkligen duktiga på att bilda en ring XD

När jag kom hem blev det mer pluggande har alla proven imorrn, men det blir skönt att få det gjort. Men när jag kom hem märkte jag att jag glömt kameran på lasings så åkte iväg med pappa och hämtade den. Sen blev det mer plugg och nu sitter jag här och vill bara bli klar med inlägget så jag kan läsa lite. Försöker skicka iväg ett mejl med en låt till Vicotria också men nu vill den inte överföra -.- *suck

Här kommer lite bilder från dagen XD (inläggets höjdpunkt, för alltid)

 Emma kör lite stretching ^^

 Emma och Adina (Frida i bakgrunden)

 Anna sjunger ^^

 Lite kvast dans :P

Sovgott allihopp

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0