Nya kategorier

Troligtvis har ingen märkt det, eller det ska inte ha vait någon som märkt det eftersom inget inlägg har skrivits i någon utav de kategorierna. Jäklar va konstigt det där blev men, men. Iaf här kommer lite om vad kategorierna handlar om ^^

Hund-kampen; Ja, här kommer en lång historia om min önskan om att få en hund och här kommer ni kunna läsa om hur det går. Tänkte först berätta den långa historien hur det började men kom på att det blir bättre om jag skriver det som ett inlägg i den kategorin.

Skolan; Här kommer det komma upp en massa jobbiga och roliga skaer som händer i skolan. Kanske också om hur jag ibland bara känner för att ge upp.

Horoskop; Kommer från och med måndag att lägga upp veckans horoskop, bara för att det inte finns någon andledning till det. Fick bara det som någon idé, om du inte tycker om den så får du leva med det iaf.

Träning; Här ploppar det upp lite saker som händer under träningarna och sånt. Kanske också 'hemma-träningen' som går prima, prima.

Vill ha; Kommer lägga upp bilder med mera på saker som jag vill ha. Kommer troligtvis mest bli kläder och väskor med mera och fram till att jag fått ny mobil lite sånt också.

Ja, det var väl de nya kategorierna. Hoppas kvällen blir lyckad för alla.

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0