Niklas & Laila (Vette hur de stavas)

Det var som tusan! Först kommer Victoria och Daniel och sen sitter man och kollar på Let's Dance med familjen och får höra att Niklas och Laila är förlovade. Det var väldans vad det går undan nu då.

Sitter och skriver labraport och någon annan kemi/biologi sak vi ska lämna in på torsdag. Själv tycker jag att det är as svårt eftersom jag missat två lektioner och började först idag. Sen har jag ju inte lika lång tid på mig som alla andra -.- Fy fan! Ska plugga en massa hemkunskap också nu sista dagarna på lovet.

Btw - fick MVG på franska provet. Var inte så jätteförvånad (ta det inte på fel sätt), men kag var rätt säker på provet och själv tyckte jag att det var ganska lätt. Nä, nu ska jag forsätta fast tror inte jag kommer komma någon vart.

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0