Moe'uhane

- Dröm


Ja, det var den dagen också. Blev väckt alldeles för tidigt idag igen -.- Men vad gör man inte för de andra när man är på fjällsemester ^^ Idag då - har det inte hänt något speciellt. För första gången på många skiddagar i många år har jag inte haft onormalt ont i foten. Det är alltid ett plus.
Var borta i Lindvallen idag och körde runt i alla backarna. Det är otroligt mycket snö nu både i dalarna och uppe i backarna.
Vädret å andra sidan var väl inte perfekt. Det har inte varit superkallt men det har blåst som in i den. I slutet av dagen var det nästan ingen snö kvar på toppen mer eller midre allt hade blåst ner och lagt sig i stora högar i backarna eller strax nedanför. Men, men. Inte kom det mycket sol heller, en hel del moln hela dagen. Lite då och då i korta stunder kom den lilla solen fram men sen försvann den igen :(
Ja - vet inte vad mer som ska skrivas. Tror jag drar mig i säng nu så jag inte är så supertrött imorgon då det blir bort till Hundfjället. Får se om jag vågar mig till Väggen. Tänkte åka den förra året men så blev det inte. Vet också att en del av oss inte samtycker med att åka Väggen. Själv vet jag inte, det vore så coolt att ha åkt den men jag vet inte om jag kanske ska vänta i ett eller två år till innan åket kommer. Någon gång i livet ska det bli av iaf. Hoppas jag ^^
Så kommer de dagliga bilderna. Återigen läggar jag upp dem i miniatyrer eftersom mottagningen är så dålig här och det tar sån himla lång tid då att ladda upp bilder.


Btw - när man ska klättre upp i sängen och tar tag i handtagen så man kan lyfta sig upp känns det som om hela jäkla väggen ska ramla och falla rakt på en - ville bara få in det ^^


Kunde inte lägga upp inlägget igår så det får komma idag istället ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0